29.4.12

Langhelg hos Carina i Skien

Torsdag 26 april 12 tok jeg toget til Skien for og besøke Carina & Kenneth :)
På togstasjonen tok Carina & Cathrine meg imot, når vi kom fram til Carina så ble det mye babling også spiste vi taco og Carina lagde en syyyykt god guakamole!!
Sent på kvelden/nattan så hørte vi døra gikk opp, jeg blei drit redd x'D
Men det var bare Kenneth som kom hjem tideligere fra jobb, Carina blei så glad at hun skreik og løp ned trappa til han!! :p
På fredagen chilla vi hjemme hos dem, før vi fannt ut at vi skulle på kino og se American Pie Renunion, etter den så spiste vi ute :)
Lørdagen så var vi ute med dyra og tok bilder og sånn, bilder fra da kan dere se HER :)
På kvelden lagde dem en nydelig wok & til dessert hadde vi jordbær & banan dyppet i sjokolade!!
Og i dag søndag, så gikk turen hjem, jeg sov hele togturen til Oslo, det var digg, tia gikk fortere da ;)
Har hatt en helt super helg med herlige folk!! :D <33 Carina har jo også ildere, så jeg måtte ta noen bilder med dem, så må jo legge ut den også :) Meg & Rudolf <3
 Meg & Joy <3 (mamman til valpen jeg skal ha neste år)
 Meg & Rocky <3
Carina tok bilder av jentene mine, og lagde bursdags-innlegg til Merimee som ble 2 år i dag <3
Det finner du HER & mitt finner du på ilderbloggen min HER :)
Tusen takk for en sper helg :D <33

2 kommentarer:

R sa...

Seriøst, der dere spiste, spiste jeg på tirdag! :O

CarinaD sa...

hihi! Koste meg masse med besøk av deg snupp :D Dette må gjentas altså :D