13.9.09

~1 uke~

I dag dro Jenny hjem :'( Tror Vanja savner sin nye BFF hun også!! <3
Det var så kos og se deg igjen vennen, I LOVE JUUU!!!! <3 <3 <3
Etter vi kjørte Jenny til bussterminalen så dro vi opp til farmor & farfar, der fikk vi grønnsaksuppe som er noe av det beste jeg veit om =)
Når jeg kom hjem var jeg bitteliten tur ute med Vanja,
også gikk vi inn og leka her, balle fra Jenny er yndlingsleka hennes!
Bilder av Vanja kan dere se i hennes blogg! ;D
(Navna er link til bloggene til personer det er snakk om i bloggen sann BTW)
Men har laga en liten "serie" om hennes forsøk på og komme lenger opp en veska som hun var i nok en gang, vesker er visst for en hver jente :Hun er så nydelig, jeg koser meg sann med henne at det er helt utrolig <3

Jeg er så glad jeg spurte hvordan det gikk med venninda mi på MLD..
Jeg spurte om nr til hennes mor her om dagen fordi jeg visste det kom til og skje noe, og jeg hadde desverre rett, men hun er til pumping nå & jeg håper det helvetes helse Norge tar henne på alvor snart, jeg veit hun ikke kommer til og slutte og prøve før hun klarer og faktisk gjennomføre et selvmord!! :'(
Skjønner ikke hvorfor ingen som jobber med henne ser, alle andre ser jo, så skjønner ikke at det kan være så jævlig vanskelig for dem!! *forbanna&lei*
HELSE NORGE, SJERP DERE, SERIØST!!! Skulle ikke hatt lov!!!!! :(
Må man faktisk gå så langt når man kan få hjelp før man synker så langt ned at og ta livet sitt er den eneste mulighet for og slippe unna???

1 kommentar:

Christina sa...

Hei igjen.. Jeg har en liten ilderbok hvor det står at de kan/bør få rått egg en gang i blant, og jeg har lang erfaring med hund hvor jeg har lært og gitt hundene rå egg. Men rå kylling derimot, er jeg litt redd for med tanke på fugleinfluensa. Så det eneste jeg gir rått er torsk og egg:) Og en sjelden gang kjøttdeig (men pga svineinfluensaparanoia gjør jeg ikke det akkurat nå..)

Jeg skal si ifra når jeg kommer på hva annet jeg gir Simpel..