28.9.09

~ATTENTION PLEASE!!!~

1 Oktober begynner jeg med dagens hilsen igjen ^^ :D
Og jeg vil at alle skal sende meg bilder som dere vil jeg skal bruke av dere ;)
Jeg har funnet mange bilder på nettet, men noen er av gammel kvalitet og ganske mange er allerede redigert^^ =p
Så vil ha uredigerte bilder av alle på blogg-listene mine sendt til :caroline88118@hotmail.com -Takk på forhånd^^ ;D

I dag har jeg hatt Sosial-trening og vært på TAM og kjøpt dette :Og er ikke dette bra reklame så veit ikke jeg ;DDet var deilig og komme hjem, er jo fortsatt syk^^
Men fikk endelig kjøpt røde fleecepledd, så i morgen skal jeg til farmor og sy :)
Det ble brått stille uti gangen her og trudde neste hu var død når jeg fannt henne her på det første bildet, hun bevega ikke et øye altså!!! xDHun er skikkelig jente^^ eelsker vesker & sko^^ ;D <33
Så prøvde jeg og ta bilder med henne,men...ja..
Så laget dette fordi jeg trur det er det hu tenker når jeg gir henne suss! xDNå skal jeg se tv og legge meg, Vi blogges!! :D <33

7 kommentarer:

inat sa...

Jeg har bare gamle bilder, fra ferier ol.
Det meste av bilder av meg selv sletter jeg, så det som fins av bilder av meg ligger på bloggen min :b

Swampoline sa...

profilbilder på FB da..

hu har fotfetisj:P

Jorunn sa...

Morsomme kommentarer på det nederste bildet! Kanskje du kan lage flere slike humorbilder?

Kathrine sa...

søta <3

du finne heilt sikkert nok bilde av meg på facebook:p

Ina sa...

Heeei, søte<3

Jeg kan bare si det en gang - de bildene av meg som ikke ligger på face/nettby/blogg finnes ikke! Uansett hvor dårlig kvalitet bildene er av meg, er det de eneste som finnes, de som ligger der ute! :P *Noot fotogen* :P

Solveig Irene sa...

Har ikke noen andre bilder enn de som allerede ligger ute jeg heller.
Men synes det en veldig koselig greie det der, du er så god du :)

Og er så glad for å se at du koser deg med ilderen! :'D
Jeg suger til å skrive kommentarer, men leser alltid, bare sånn at du vet det.
<3

*Lis* sa...

Hei <3

Jeg har heller ikke andre bilder enn det som ligger på facebook/nettby ^^

Ønsker deg en fin dag, søte <3