18.9.09

~Tusen Takk~

i dag har jeg vært sliten hele dagen pga humira (sprøyta mot psoriasisen)!
Når jeg tok morgen-røyken kom jeg på at jeg ikke har sjekka postkassa på noen dager, så gikk og henta den og fikk en gledelig overaskelse!!! :D <33Tusen takk Kristel, you made my day!! :'D Kjempe gla i deg <33
på ettermiddagen har jeg hatt oppfølgning, vi gjorde ingen ting annet en 1 tur til auropris for og sjekke an priser på div leker, men der var ikke stort^^ ;)
Jeg og Vanja krangla 1 hel time i dag, orker ikke skrive alt!!! men hun har :
Vært propell & pøbel, klort i møblene & bitt meg litt for mye...
Men vi ble venner igjen og hun har ikke klort eller bitt meg på 5 timer,
det var sikkert bare noe sann "drama queen" greier ;D
Nå er jeg VELDIG trøtt, så jeg & Vanja tar kvelden nå <3

2 kommentarer:

Eline sa...

Nattaklem til begge søtingene :)

Liljen sa...

Aaaw, lurte på om du ikke fikk det snart ;) Låv ju!<3