7.9.09

~Hyggelig morgen~

Hvem blir vel morgengretten når man våkner til dette nydelige vesenet?!!
IKKE jeg vaffal!!! :'D <33
I dag har jeg vært hos tannlegen og tatt av resten av reguleringa nede!
Så har jeg venta på at Vanja skulle våkne, så jeg kunne leke med ho ;D
Men det gjorde hun ikke før jeg måtte av gårde til lungelegen i Fredrikstad..
Jeg var innom auropris på vei tilbake og kjøpte sanne små ting :Så har hun noe og leke med vaffal =)
Når jeg kom hjem var hun lys våken, så hun fikk komme ut og utforske :D






Hu blei litt overivrig et par ganger og beit meg i tåa så jeg blør!! xD *LOL*
Syns det ærlig talt er spennende når hun tester grenser^^ ;D
Nå har hun gått inn i buret og jeg får sette på plass rammer & finne en måte og holde eskene mine låst uten at hu får dem opp!! :'D *LOL*

5 kommentarer:

Anette sa...

har du sett da:) ser lang veg att hun koser seg :) og hun har greid og komme seg opp i glass karmen ja...hun elsker og undersjøke steder der hun egentlig ikke har noe å gjøre... hihi skal vite hun har raset i dag :) mye fart i denn vesle kroppen gitt :)

Lizbeth sa...

Tusen hjertelig takk for det, søteste deg =) Det betyr så utrolig mye for meg!

Hihihi, herlige lille vesenet :D Jeg kan ikke så mye om ildere, men skal nok ha meg en en dag - når jeg vet mer og har komt over skrekken for gnagere =P

Ce sa...

Å helledussen daa <3
Nydelig er ho <3

Line :) sa...

Gratulerer! Så utrolig nydelig Vanja er :D!

inat sa...

omg så søt!