10.1.12

Dem jeg setter pris på Del.4

HILS PÅ Tante CATHRINE :23 Desember 2009 fikk jeg min første mld på facebook fra Cathrine, vi hadde mye og fortelle til hverandre, mye og oppdatere om, vi hadde tross alt ikke kjennt hverandre før det. Jeg husker da hun fikk seg facebook, jeg ble så glad når hun skrev til meg, jeg har leta etter henne i MANGE år!! Sist jeg hilste på henne var i begravelsen til Farmor Turid Krogen <3
I Påskeferien i 2010 så møtte jeg Tante Cathrine & søskenbarn Jessica for første gang, det var kjempe koselig, kommer aldri til og glemme det <3Hele livet mitt har jeg ønsket kontakt med denne delen av familien, så jeg har ikke ord for hvor mye det betyr for meg og ha fått lov og bli kjennt med dere :')
Cathrine, du er bare helt fantastisk, du er så lett og prate med og jeg har blitt så utrolig gla i deg, du betyr mer en ord kan forklare!!
GLEDER MEG til og møte deg igjen til uka & Anny såklart (oldemor) :D(Disse innleggene blir ikke lagt ut etter favoritt, rekkefølgen er tilfeldig)

Ingen kommentarer: