16.3.10

~Gratulerer med dagen Tara~

i dag blir Tara 9 år, hun er den herligste hunden i verden!! <3
Jeg husker det som det var i går da jeg møtte henne som valp første gang, tenk at 9 år han gått allerede (!!!) :O
Hun er sprek denne lille frøkena, hun er ettersøkshund for viltnemda og er kjempe god på blodspor og ettersøk generelt og ikke minst verdensmester på og lure til seg KOS <3
i dag har jeg vært hos farmor & farfar igjen og sydd,
jeg sydde dette som Vanja satt modell for!! *kniiis* søteste <3
Hu var vaffal veldig fornøyd, får håpe Jason liker det like godt ;)
Vanja får samme bare i ROSA + noe annet nytt, men det får dere ikke se før det er helt ferdig & det skal være til "besøk's buret" hennes <3
Dagens hilsen går til :

Et vennskap er noe vi alle kan trenge,
og minnene er noe vi vil ha utrolig lenge.
Gjennom godt og vondt,
man støtter hverandre,
selvom man ute på viddene kan vandre.
En venn for livet er verdt mer enn noen kan tro,
for i vonde eller gode tider er man alltid to.
Så jeg vil takke for ditt vennskap,
og si hvor mye du betyr for meg,
for en venn som deg går man aldri lei.

2 kommentarer:

Swampoline sa...

Tusen takk vennen! jeg trengte det<3
glad i deg

Liljen sa...

Jenny er best <3