11.3.10

~Halden~

i dag sto jeg opp, ordna meg OSV, så dro jeg til byen og møtte Kristin som var med meg til dyrlegen, for Vanja skulle ha vaksine og hu var kjempe flink :D
Etter vi var ferdige der så kjørte vi til Halden, etter en del omveier kom vi oss fra og møtte Mary :) Kristin ble forelska i pusen til Mary og da mener jeg virkelig forelska også altså <3
Så dro vi & ilderne til byen og møtte Marita og ilderen Koda, Koda & Vanja ble det perfekte par :')
Det var veldig gøy og gå med 3 ildere, serlig når en angrep og 2 ble forelska *tihii* <3
Etter det dro vi til Mc'ern og spiste og jeg, Mary & Vanja fikk lov og leke i det barne lekegreiene!
Vi fannt ut at vi hadde blitt litt for store til dette!
Så sa vi hade til søteste Kristin og hu kjørte hjem, vi og ilderne dro på butikken og deretter hjem til Mary, der hadde i det ganske festelig med sko prøving, gamle klær og innredning av buret til Jason med det jeg har sydd til han (glemte og ta bilde av det)!
Så satt vi på film av Mary fra hu var på barne tv når a var lita, hu var jo bare så søt da :'D *kniiis*
Så satt vi på UlveSommer og den filmen likte jeg, hadde faktisk ikke sett den :O
Så la vi oss da klokka var vel over halv 6 på mårran ;p
Dagens hilsen går til :Glem aldri hvor mye lys du sprer,
Hvor mye støtte du gir..
Hvor mange smil du henter fram
og hvor mange hjerter du varmer,
Ved å være akkurat som du er! <3

1 kommentar:

Laila sa...

haha,en skikkelig ilder helg assa :)