17.3.10

~Utfordring~

Jeg har fått utfordring fra Linn Jeanette ; 10 ting jeg ikke vil være uten..
Utfordringen lyder som følger: Du skal skrive “10 ting jeg ikke klarer meg uten” :
VANJA

VENNENE MINE
(dette bildet er valgt tilfeldig ut, da jeg ikke har bilde av alle-sammen)!

LILLESØSTER JOSEFINE

LILLEBROR JESPER

RESTEN AV FAMILIEN
(Har ikke bilde av alle sammen, så da blir det ingen bilde på dette)!
TV'N MIN

PC'N & "BLOGG VERDENEN"

VANN

LAGE/SY TING

& STØTTEAPRATET RUNDT MEG!
Jeg utfordrer DEG!

i dag har jeg bare være hjemme, Lillebror kom til meg med skolebussen og jeg henta lillesøster rett etter, jeg hadde med Vanja ned i barnehagen og barnehagetanta trodde jeg hadde pels rundt nakken og da hun så at det bevegde seg så holdt hu på og daue av latter *FunFun* Så lånte hun med seg Vanja og viste frem til alle barna når jeg kledde på Josefine ;)
Når vi kom til meg igjen var Vanja spinnvill og lillesøster holdt også på og le seg ihjel :'D Så gikk hu og la seg og jeg og småtrolla satt på KNERTEN, den var så søt!! <3>

Så fikk jeg hjemmelagde hamburgere for barnepasset *NamNam*
Nå skal jeg slække resten av kvelden og forberede meg til Ansvarsgruppemøte i morgen!
Dagens hilsen går til :

Når du føler deg lei
skal jeg være her for deg.
Når du har noe på hjertet
skal jeg lindre din smerte.
Når du er sint og sur
skal jeg gi deg min "klemmekur".
Når du hater det meste
skal jeg gi deg mitt beste.
For du er verdifull
du er deg,
det er derfor jeg er glad i deg.

5 kommentarer:

Laila sa...

hmmm...ble litt overraska at ikke hello kitty var blant de 10...haha.

Caroline sa...

*OMG* tenk at jeg ikke tenkte på det!!! :O

R sa...

Jeg tar utfordringen jeg ^^

Lineffs sa...

ntååwww,, du er vel herlig vel... glad i deg vennen!!! <3<3<3

Anonym sa...

Så fint innlegg!! Man blir glad av det, ikke alltid så lett å se alt det gode man har, og som gir glede :) Senga til vanja er supersøt da, haha!