18.3.10

~Tralala~

i dag har jeg vært på NAV og ordna med meldekort, fordi siden ikke var tilgjengli på mandagen også har jeg vært påansvarsgruppemøte!! :)
Skriver mer om det på den lukka bloggen!
Så har jeg vært hos farmor og farfar og fått sydd nesten ferdig til :

Så har jeg handla inn mat og potetgull til Kristine kommer i helgen :D
Gleder meg, bra jeg får se a før jeg drar til Ålesund neste uke <3

Dagens hilsen går til :Om jeg kunne,
ville jeg sende en engel.
En som kunne passe på deg, når jeg ikke var der.
Om jeg kunne ville jeg,
sende deg en gave hver dag.
Bare for å vise at jeg bryr meg om deg.
Om jeg kunne ville jeg,
sagt til hele verden – at ingen noen gang kan bli som deg.
For jeg vil at du skal vite, at jeg er glad i deg.

4 kommentarer:

Swampoline sa...

Du er så go du Carrroline<3

Liljen sa...

Du aner ikke hvor mye jeg trengte dette akkurat i dag!!! :'( Du er best du Caroline, alltid så snill og god mot alle rundt deg. Tenk om alle i verden var som deg, da hadde det nok ikke vært noe krig, krangel eller uvennskap..... Tenk om jeg kunne vært som deg..... <3

Lizbeth Osnes sa...

Sv; Takk for det :) Selvfølgelig klarer du den =) Nå MÅ du :D Hehe!

Linn Jeanette sa...

SV; ja er endelig bra.... Skal jobbe i helga, så måtte bli bra til det.. Viktig å være syk på fridagene mine...hihi
Glad i deg<3