8.3.10

i dag avlyste jeg oppfølgningen, blei så jævlig sent i natt, når jeg først sovna våkna jeg av at Malin snakka i tlf, så fikk jeg ikke sove igjenn før på noen timer! Malin kjørte meg innom apoteket på vei hjem i dag, sånn jeg fikk fyllt opp med munnskyllevann & en svindyr (& forhåpentligvis bra) lepomade ;)Så fikk Vanja vært ute litt før jeg dro til farmor og farfar,
der fikk jeg sinnsykt god grønnsaksuppe og blei rimlig mett for og si det sann!
Så handla jeg og haqr nerda på pc'n og leka med Vanja sia det ;)
kjedeliiiig dager må til etter mye fyll og gode venner en hel helg <3
Dagens hilsen går til :Si meg hva du tenker, fortell meg hva du tror,
ikke smil når du er trist, bare vær deg.
det er deg jeg liker, det er deg jeg bryr meg om.
bare vær deg selv, uansett lykkelig eller ei,
ikke vær redd for at jeg ikke forstår.
ikke vær redd for å si noe dumt,
for du er deg med dine tanker og følelser.
bare vær deg selv, Det er den egentlige deg jeg er glad i.

Ingen kommentarer: