12.3.10

i dag våkna vi sent, halv 2 eller no sånnt! xD
Vi sminka oss osv og dro ned til byen (Halden), vi dro på Jysk og kjøpte pledd, for jeg skal få lov og sy mer :D Så på div andre butikker og så litt med begge ilderne, så satt vi en god stund og venta på bussen, når den kom så dro jeg hjem, rakk akkuratt en annen buss fra der jeg gikk av & der møtte jeg Malin, gamle naboen min, hu hadde flytta opp her jeg bor igjen, så håper på og få treffe henne og bable om gamledager en eller annen dag ;)
Forresten så er jeg litt sjokka over hva Jason klarte på FØRSTE forsøk i går (!!!) :

Jeg brukte en hel helg på og lære Vanja det *LOL* <3
Nå har nette klikka igjen og jeg skal skru av pc'n og lage meg lasane, det blir nam *forhåpentligvis*
Dagens hilsen går til :Jeg vil aldri kunne gjøre mirakler,
men jeg vil hjelpe deg.
Jeg er ikke uten feil,
men jeg vil være snill mot deg.
Jeg gråter selv,
men jeg kan trøste likvel.
Jeg kan være sur,
men også hjertegod og glad.
Perfekt kan jeg aldri bli,
men jeg kan være vennen din til evig tid. <3

Ingen kommentarer: