1.8.09

~Caroline-Bursdags-Barn~

I dag har vi vært på Øketangen (strand), Likte dette bilde jeg tok av tante Anja, Syns det skal bli hennes nye Facebook profilbilde^^ <3 *HintHint*Ida var den eneste som bada helt ;)
Hun påstår det var varmt vann.. Men jeg tviler!! xDLillesøster kosa seg i sanden på slutten <3Lillebror og tante Anja balanserer seg mellom berga på stener =)Dan lærer Odin og fiske =)Lillesøster & Tante Anja <3Ida som fisker & Mormor i vinden på berget :) (snik-fotografert)!Men det ble kaldere pga av vinden så vi tok turen til Nordby senteret =)
Der gikk jeg sammen med Mormor og titta litt før vi handla inn mat, Handla mye kjøtt sia det er så billig, sånn ho kan ta det med seg når hun skal hjem!
Når vi var vel hjemme igjen, gikk vi å hilsa på Skurken! <3Meg og søskenbarnet mitt Ida, menst vi venta på middag ;DOg sist men ikke minst, Dagens hilsen går til MEG ;O Fordi??Jeg har BURSDAG i dag =D *kniiis* Brått var jeg hele 21 år a gitt :O
Det har vært en fin dag i dag, blir jo amilie selskap neste helg,
sia lillesøster har bursdag den 11 august, så blir det slått sammen ;)
Men nå må jeg legge meg, skal til Liseberg i morgen tidelig =D

9 kommentarer:

liseliten sa...

Fine bilder!! Elsker klærne dine på siste bilde!

Gratulerer så masse med dagen som har vært!!

Kitiinee sa...

Gratulerer nok engang, med dagen i går! :) <3

Thea sa...

gratulerer med dagen som var, søte

theam.wordpress.com

Kæpte'n Martine ARR sa...

gratulerer igjenn med dagen som var :) <3

inat sa...

Gratulerer med vel overstått! (:

inat sa...

Gratulerer med vel overstått! (:

inat sa...

Gratulerer med vel overstått! (:

Kathrine sa...

Grattis med overstått søta :)))

Ville berre informera om at no er det denne bloggen eg kjem til å bruka, har opna den igjen!

<3

Blomst sa...

En veeeldig forsinket bursdagshilsen fra trønderjenta :)
Du var veldig fin i bursdagen din, vennen :D

Lenge siden jeg har lest, så jeg kommenterer litt.
Virker som du har hatt det koselig i det siste med besøk og sverige og/ liseberg, og det er fint å se!
Håper du har det bra nå også!



sv: Jeg skal begynne på sosiologi (bachelor) til høsten og skal ta 3 fag i det emnet og ta opp tre psykologi-eksamener jeg strøk på til jul.

<3