19.8.09

~OMG~

I dag har jeg vært på grilltur med miljøarbeidertjenesten,
og henta lillesøster på vei hjem =)
Så har tiden gått så jævlig sakte at det ikke er milig!!!! :(
Har venta på tlf ang ilderen i hele dag, holder seriøst på og bli GAAAAL!!!
Nå skal jeg lage meg pesto salat og sette på en film for og få kvelden til og gå fremover og håper på at jeg får en tlf snart :/
Visst ikke får jeg gå ned i barnehagen og spørre i morgen..
Kansje jeg sa feil tlf nr til henne??
Kansje hun skrev feil??
Kansje hu mista lappen det sto på??
Kansje hu har glemt det??
SÅÅÅ MANGE SPØRSMÅL.. og INGEN svar.. enda!

4 kommentarer:

Kitiinee sa...

<3 *Sende styrke klem*

Anonym sa...

Håper du får svar så fort som mulig om ilderen:)
*Klem* <3

Thea sa...

relax... det er sikkert en naturlig forklaring :)
ta det i dag du... håper du koste deg i går.
klemmer


theam.wordpress.com

Ce sa...

SV; Ja er medisinfri, fordi jeg har veldig liten effekt av de jeg gikk på + at jeg må være fri for ritalin uansett for å begynne på antipsykotika..... :)