24.8.09

~Vanja <3~

I dag har jeg vært på Østfoldhallen og bytta en bestemor-veske til en kul lilla veske, som er mye finere i "virkligheten" ;DVar jo selvfølgelig innom TAM (dyrebutikk) og jeg bare måtte....

Kjøpte et ilderhalsbånd og ilder godterier :')
Selv om jeg veit jeg fortsatt ikke har ilder da men.. måtte bare drømme litt <3
Så var jeg hos Farmor & Farfar og kosa med dyra =)
Så var jeg og handla flere dvd plater så jeg får brent ut resten av filmene!
Så har jeg jespa & jespa!! xD *kniiiis*
Er totalt nervevrak igjen.. håper denne ilderen blir min <3

Er så utrolig spennt!!!!! men tør ikke helt håpe for mye...
Men jeg tror nok allerede at jeg gjør det^^ ...desverre :S

JEG FIKK HENNE!!!!!!!!!!!!!! :'D gud jeg er så glad!!!!! :'D <3 <3 <3

5 kommentarer:

Kathrine sa...

Awwwhh! :D
Såååå nydelig du er vennen!!

*Lis* sa...

Kjempe skjønne bilder! Du er nydelig vennen :D Håper med deg om denne ilderen <3 Hvordan laster du ned filmer? *dum*

E sa...

Hva skulle man gjort uten dyr...

Swampoline sa...

igjen: gratulerer med Jenta!
gleder meg til å se den.

men du, den filmen 2.37- hvor fant du den? jeg har lett mange plasser og ikke funnet..
og om jeg evnt kunne kjøpe av deg en dvd med denne på? (A)

Melissa sa...

Gratulerer sååå mye!!!! :D