10.8.09

~IKEA~

I dag når vi kjørte Mormor til flyet ble jeg og mamma sluppet av på IKEA^^ ;)
Jeg kjøpte : 7 røde kulelys, sann pc-underlag til og ha på fanget, salat bolle, sann til og ta pastaen i når man skal tømme ut vannet, Pizza-kjærer, sanne oppbevaring pynte bokser & ei sann hard pute som er forma etter nakken ;)
Når jeg kom hjem, så kom jeg på at jeg hadde glemt det viktigste,
så på oppfølgningen dro vi på Auropris og kjøpte tørkestativ og 50 dvd-R plater, så nå driver jeg og laster ned masse filmer gitt ;D tar gjerne imot film-tips ;D
Nå er jeg sliten, så natta ^^ <3

6 kommentarer:

Anonym sa...

hei :)
bare lurte på hvilke nedlastnings-programm du bruker?- lime wire?

inat sa...

"I love you, man", "Milk", "Adventureland".. Hm.. Kommer ikke på mer, men sjekk ut "kommende filmer" på kino1.no eller trailere på apple.com, vet det kommer en del bra filmer, kanskje du finner noen på nett (:

Ender alltid opp med masse lys på ikea jeg! Slik pute til laptopen burde jeg også hatt..

Kathrine sa...

Painful secret, den e kjempebra ! Og a secret between friends!

IKEA er morsomt, legg inn bilde du :))

Caroline sa...

Anonym : bit-torrent ;)
Liker ikke lime-wier,
er så mye virus der ^^ =S

Karina : Takk for tipset :D
Ja, det er jo så mange fine, og mange lukter godt også ;D
Har masse vis nå, men har lett etter sanne runde sia ? Jul ;D
Ja, den er skikkeølig praktisk,
det er sann kuler inni så den er god og ha på fanget, pluss at den holder pc'n kjørlig sann den ikke dør ;S

Kathrine : JA!!! jeg veit :D
da blir det bilder i morgen ;O

Kæpte'n Martine ARR sa...

Så korselig :) Gleder meg til å komme å se på leiligheten din igjenn<3

Kine sa...

Ikea har mye fint. Kjøpte sofan min der og angerer ikke ett sekund på det.

By the way! Jeg har åpnet den lukka bloggen og startet den på nytt :)
Bloggen; The window to my life er slettet, så vet du det.