30.8.09

~Vanja <3~

I dag har jeg vært på lekeplassen med lillesøster,
så henta vi nabo-jenta & gikk på lekeplassen en gang til =)
Så har jeg kjeeeeda meg.. og kjeda meg mer...
Så lagde jeg pitabrød pizza som ikke var no god og så en film som het "Paranoid park" og den var jævlig dårlig for og si det rett ut!! xD
Så fikk jeg svar å mld ang Vanja og det viste seg at hun var på forumet :D
Så jeg har "spora" opp alle innlegga hennes for og finne mer om Vanja ;)
Og her er bildene av min sin ilder!! :'D <3 <3 <3
Vanja leker :') <3Vanja koser seg *smelte* <33Vanja sier titt,titt :'DVanja sover søtt <3Jeg er LYKKELIG, jeg er faktisk opprinnelig LYKKELIG!!! :'D <33
Jeg sitter for meg selv og smiler fra øre til øre!!
Jeg gleder meg mer & mer for hver dag,
har ikke vært så lykkelig på ekte siden jeg fikk Lizzi <3

12 kommentarer:

Ce sa...

ååh..så bra da vennen =) så søt ho er :D <3

inat sa...

Så utrolig søt!

Swampoline sa...

det kommer til å bli bedre vennen. når du faktisk får ho i hus<3

Eline sa...

Så herlig å lese :)
*Glad i*

Mitt liv. Min verden. Min virkelighet. sa...

Så utrolig søt:)

Loisen sa...

Caroline, du skulle visst hvor mye jeg savner deg! Går du fortsatt på skolen? Glemmen avd. Veum? Håper du svarer meg på bloggen min, som jeg skriver fra nå:D

Me <3 You

Kine sa...

Så utrolig søt.

Kæpte'n Martine ARR sa...

Vanja er virkelig nydelig:) Å hun kommer til å få ett perfekt hjem :) Virkelig bra! Jeg vil egentelig bare si ejg er glad i deg, og håper du får hentet a snart:) Klemme<3

Thea sa...

NYDELIG ilder da! hledig den som har fått DEG :D

theam.wordpress.com

Kathrine sa...

så skjønn!

Renate sa...

Så søt! Og så bra du er lykkelig! :D

liseliten sa...

Herregud så søt den er!! Er SÅ glad på dine vegne!!!