18.8.09

~PISS-NERVØS~

I dag har jeg bare vært hjemme, tiden har gått sakte!! :(
Jeg er så jævla nervøs.. Når jeg skulle ta bussen i går,
så snakka jeg med barnehagetanta og jeg vissted at før sommeren så hadde hun bestemt seg for og kansje selle Ilderen dem kjøpte for kort tid siden, fordi datra hennes har gått lei den og dem andre i familien har ikke tid til den!
Og hun spurte om jeg hadde fått meg ilder, men det har jeg jo ikke..
Hun sa at hennes ligger for salg og at noen skal komme og se på den i morgen, for dem som skal se på den har ilder fra før, så det må sjekkes at dem går sammen OG jeg håper for all håp i verden at dem IKKE går sammen!!!!!!!!!
For da er Odin som han heter, MIN!!!! :'OTiden går for sakte, jeg er piss-nervøs og livredd!!!!!!!!
Jeg vil for alt i hele verden ha han, jeg veit jeg blir lykkelig da! <3
Håper virkelig jeg ikke blir skuffa.. Men det kan jo desverre skje^^
Ønsk meg lyke til?? <3

For og få tiden til og gå i dag, så har jeg laget noen headere for Martine for og få litt "spenning" i hverdagen ;D Konkuranssen finner dere her :
http://martineosmundsen.blogspot.com/2009/08/konkurranse.html


2 kommentarer:

Eline sa...

Jeg skal krysse alt jeg kan for at du får han!
*krysse fingre, tær, hundrogørten hårstrå, bein og armer*

Kæpte'n Martine ARR sa...

Krysser fingrene for at du får han:D skal be litt tilog med ! <33

-> Tusen takk for noen flotte bidrag Caroline, jeg kontakter deg om du blir den heldige vinneren:)