26.8.09

~Tihi <3~

i dag sto jeg opp 08.30 igjen, la meg ca kl.04.00 i natt :S
Og lite søvn har det vært hele uka, så jeg har hatt migrene i hele dag!!
Så det er jo bare "supert" :/ meeen....
Var hos legen, det blir ny pencelinkur for bihulene & for første gang gleder jeg meg til pencilin, håper den virker denne gangen, er pottetett!! xD
Så har jeg vært hos famor & farfar og sydd seng til Vanja-min <3
Legger ut bilde senere, må bare sette delene sammen først ;)
Og bare for og få det til skikkelig seng, så sydde jeg en liten pute og et pledd hun kan surre seg inn i ;D jaja, jeg veit det er en ilder^^
Men hu skal ha det PERFEKT, sann er det bare <3
Så har jeg endelig snakka meg Heidi miih på msn igjen, det var godt det! =)
Nå har jeg huepine delux og tar kvelden^^ blogges ;D

3 kommentarer:

Amina Belle sa...

SV:Taaaaakk vennen! :D

Hvordan går det med deg da? :)

Linn Jeanette sa...

Gratulerer med Ilder<3 Hadde jeg hatt lappen skulle jeg gjerne ha kjørt deg veit du, men har ikke fått surra meg ferdig med den ennå:S

Klem,

Loisen sa...

Du er så snill da, Caroline:) Skulle ønske jeg var ilderen din, hihi:)
Kjempe glad i deg!