17.8.09

~Utfordra av Amina & Kathrine~

1. Gå inn på mappen "Mine Bilder" på din egen PC
2. Trykk på den 3. mappen
3. Legg ut det 5. eller det 7. bildet
4. Forklar hvor bildet er tatt og hva det er:
5. Du skal nå utfordre 5 bloggere og gi beskjed om utfordringen.

Bilde nr. 5!Dette bilde ble tatt 2 august da jeg var med familien på Liseberg =)
Dette er lillesøster som titter ut vinduet i det høye "tårnet" på Liseberg,
hvor man kan se ut over hele Gøteborg! *spennende*
Bilde nr.7!Dette er Ida, søskenbarnet mitt som nynner og synger på en søppelbøtte inne på Liseberg^^ xD Det er tatt samme dag som det over ;)

Jeg utfordrer Kristine, Iris, Stine Manea, Hege & Emilie! =)

I dag har jeg vært på Tam dyrebutikk (Norges største faktisk!),
og tusla inne på Østfoldhallen, kjøpte skjerf, topp og en bokse som var alt for stor, hadde visst ikke lagt på meg like masse som jeg trodde!
Den buksa får jeg nok ikke brukt gitt^^ xD
Så var jeg hjemme litt før jeg dro ut med miljøarbeidertjenesten og handla mat!
Tankene surrer no så jævlig, hvorfor kommer i neste innlegg ;)

1 kommentar:

Kathrine sa...

Fint at du tok utfordringen :)

Håpa du føle deg bedre snart vennen <3