9.8.09

~Lillesøster 3år~

I dag har det vært selskap for Josefine som blir 3år på tirsdag =)
Derfor slenger jeg inn noen bilder av nettopp bare henne <3Ooooh, PAKKE!! Lurer på hva det er.. :OPasser den da tro??Ojj, det var et fint skjørt :DGele er gode saker, serlig med masse vaniljesaus =)Røykepause fra familien i full kaos, er veldig viktig å ha ;DSå ble Josefine hyper, sikkert av sukkeret^^ :')
"åååå nei, nå sover Josefine" (Josefine snorker) :(Josefine : BØØØØ!!!!!!!!) "skriiiiiiik" :"Nei, sov du ikke likavel??" (Josefine : Linne, jeg bare tulla!!) xDNå, eller egentlig til tirsdag^^
Så er faktisk søteste lillesøsteren i hele verden hele 3 år alt <3

I kveld har jeg, Mamma & Mormor sett på film sammen =)Syns det var en veldig bra film som jeg anbefaler til alle jenter =)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrolig skjønn lillesøstra di er! :D Skulle ønske jeg fortsatt hadde små søstre, nå er ho yngste snart 14;O
Håper du har hatt det bra i bursdag:D
Den filmen har jeg også lyst til å se:)
Kjempesøtt bilde av deg, og uvant å se deg smile sånn! :p
Sov godt i natt:)

Eline sa...

Nydelig hun er :)

Liljen sa...

Hun er så skjønn.
Og du er kjempefin når du smiler så tennene vises :D Uvant, men det kler deg :D:D

Mitt liv. Min verden. Min virkelighet. sa...

Så utrolig fine bilder:) Hun er nydelig!

Amina Belle sa...

SV: Tusen hjerteligst! ^^,

For noen fine bilder av Josefine, hun er jo bare nydelig! :D

*Lis* sa...

Flotte bilder <3