4.8.09

~Svergie~

I dag har vi vært i Svergie =)
Jeg fikk kjøpt Crocs til Mormor som hu har sett lenge etter men ikke funnet,
hun har nemlig slitt ut sine, så det var på tide med nye ;D
Så fikk jeg seff kjøpt meg røyk *kniiis* og en kvalmende snus...Smaken er granateple, men smakte banan spør du meg!! xD
Vi var innom div steder på Svinesund og en tur på Nordby, det var koselig =D
Her leker søteste Linn-Alexis med Hello Kitty på seg <3 *sjalu* ;(Når vi kom hjem fikk jeg hengt opp myggnettinga jeg kjøpte på stua, godt med luft sier jeg bare ;D Hadde kjøpt, men stoler ikke på hulla, så la dobbelt på sove-rummet^^ Så jeg er sikra for ekle dyr..EDDERKOPPER!! xD
Så lagde Henrik kjempe god taco :D *namnam*
Jeg gikk ut til mamma litt i hagen, hvor lillesøster spiste blåbær <3 så søt vettu <3 så tok jeg trampoline bilde av Lillebror =)Henrik har vært kjempe snill og lært meg med nedlastning og brenning av cd/dvd =) Tusen takk for hjelpen, nedlastninger OSV ;D
Så jeg brente Fairytales til Jesper, han elsker Alexander Rybak :)
Må ha med et normalt bilde av meg og Amina også <3Kjempe koselig og ha dere på besøk vennen :D <33
I morgen satser vi på fint vær, sann vi kan ta meg ungene ut og leke ;)

5 kommentarer:

*Lis* sa...

søte bilder =)

Solveig Irene sa...

Sv: Virka sikkert litt rart, men jeg har gitt tilgang til noen jeg ikke kjenner og ikke aner hvem er skjønner du. Så det er muligheten for at en av de er fake konto hun har laget for å få tilgang som skremmer meg :s

Liz sa...

Jaa, sover fryktelig godt med dyrene mine :D

Herlige bilder du hadde da :) Jeg vil også til Svergie! Godteri! <3

stinevt sa...

Mocca er for pingler! SKRUF<3 men enig at det smaker litt banan egentlig..

hihi. Klem <3

stinevt sa...

Mocca er for pingler! SKRUF<3 men enig at det smaker litt banan egentlig..

hihi. Klem <3