17.7.09

~Blogg Treff del 1~

I dag sto jeg opp, dusja og ordna meg før folka kom =)
Kristine kom først og ikke lenge etter kom Martine og Line <3
Vi satt bare og babla og hoppa litt på trampoline før jeg og Kristine tok bussen til byen for og møte Kristel & Lise på tog stasjonen!
Vi gikk bittelitt på storbyen (kjøpesenter) før vi tusla ned il toget hvor vi lekte papparazzi når vi så jentene kom ut av toget ;DDem var jo bare så søte begge to :) Så gikk vi i butikken og handla inn til taco =)
Når vi kom tilbake til leiligheten begynnte vi på maten, det ble godt :D


Koselig var det også <3 Vi så på film, the women!
Og jeg prøvde snus for første gang ;D *kniiiis*Kristel & Lise syntes dette var spennende ;DSå satt vi bare og chilla og prata før vi oss til og sove,
kjempe koselig og ha dem her!! <3

5 kommentarer:

Cilla sa...

skulle ønske jeg kunne ha kommet...
gleder meg til og møte dere alle sammen en gang<3

Liljen sa...

Hahha, dere altså!! xD Så fort hvor dere var da vi hoppa av toget ja .. :P
Fine bilder :D

Liljen sa...

Takk for ei fin helg forresten :D <3

Swampoline sa...

det så helt hærlig ut!

Kæpte'n Martine ARR sa...

<3