11.7.09

~Hjem "kjære" hjem~

Da var jeg som overskriften sier hjemme^^ :(
Vil IKKE være hjemme, jeg vil til Mormor!!
Det var selvfølgelig godt og se Josefne igjen, hu hadde savna meg <3
Men desto nærmere hjem jeg kom, desto mindre ville jeg hit^^
I dag kom søskenbarnet mitt opp og sa det lå kattunger i garasjen!!
Kattemamman hadde antaglivis fått i natt eller tidelig i dag <3
Så vi bærte dem opp og la dem i baby kurven med mamma-pus :')
Jeg er så glad jeg fikk se dem før jeg dro, har venta på dem i 3 dager nå <3
Stolt & kjempe flink Mamma-Pus <3Spiser bra gjorde dem også, se så søte da!!! :'D3 gutter og 1 jente =) Jenta er hu svarte med orange på hodet <3Vel hjemme kom Kitty rett ned til meg =D
Ble ganske overaska^^ Hu har jo ikke vært her nede på 3-4 uker =p
Må jo få med et bilde av Kitty Katt Severinsen som blir 12 år den 29 Juli <3Fikk hu i 8 års gave =) _Husker jeg ble så lykkelig <3
Jeg innså på flyet at Lizzi ikke kom til og være her når jeg kom hjem,
og jeg klarte og slå meg til ro med det.. litt vaffal ;)

6 kommentarer:

Synne sa...

Herregud, så nydelige katter! :D

Solveig Irene sa...

Sv: Jaa, jeg er så usikker på det der. Først var jo problemet pengegreier, men nå sier Martine at jeg kan sitte på bort til deg. Men tilbake vet vi ikke enda, men det kan jeg kanskje ha råd til.

Men så er det det å takle masse ukjente mennesker. Er litt redd for å ende med å grine igjen, og det klarer jeg ikke kontrollere hvis det blir for mye på en gang. flaaaut!

Kæpte'n Martine ARR sa...

så skjønne kattepuser<3
gleder meg til å møte deg igjenn<3

Solveig Irene sa...

Sv: Ja, får se hvordan det blir da. Høres veldig greit ut det du skriver da, hvis det blir så jeg kommer :)
<3

Heidi B sa...

var det jeg sa, kattungene kom om noen få dager:D<3

Liz sa...

Tusen takk for gode ord.. Jeg kunne ønske vi møttes mer! Jeg prøver å holde meg så sterk som mulig, men det er jævlig når slike hendelser skjer om igjen og om igjen.. Jeg vet ikke hvor mye lenger jeg kan klare det!