23.7.09

~Syk~

I GÅR!!!!!!!! Tok jeg den største edderkoppen ever,
den var så jævli svær den!!!! :O
Var helt sjelven i kroppen etterpå,
har aldri sett så stor edderkopp i hele mitt liv,
den var bokstavli talt, nesten en tarantella azz!!! er så glad den var ute!!! =S
I dag har jeg vært hjemme hele dagen, på kvelden ble miljøarbeidertjenesten meg med og kjørte ut dem siste madrassene jeg fikk låne av folk til bloggtreffet og handla litt mat til helgen osv ;)
Har vært rastløs men for dårlig til og gjøre noe, helvetes feber!! xD
Lurer ille på om Kristine fortsatt er syk,
for jeg lurer på hvor lenge jeg kommer til og være det ;D
I dag har Ruth vist masse tillit til meg, tok begge ut og den snusa litt rundt i sofa'n før dem la seg i "forann-lomma" på hettegenseren min og sov der i nesten 2 timer <3 *SmelteAvKjærlighet* <3

Ingen kommentarer: