10.7.09

~Deppings~

I dag har jeg vært sammen med Nina,
vi var hos Stein Arne, hvor Sissel, Leif Arne, Monica og Lars var også,
vi fikk kjempe god pizza som mamman hannes hadde bakt ;D *namnam*
I dag har vært en sliten i kroppen dag, alt for lite energi og psoriasis som klør fordi jeg gruer meg forferdelig til og reise hjem i morgen, er faktisk skikkelig deppa!! Vil IKKE hjem, jeg liker meg her!!!! <3
Vil tiden kal gå saktere, jeg har ingen og komme hjem til og det gnager ue av meg nå, kjenner savnet etter Lizzi ekstra hardt i dag..
Sikkert fordi jeg har for meg at hu vil være hjemme og vente på meg <'3
Nei, slutt på sytinga, det har vært en fin ferie!! =)
Men vil den skal vare lenger....

1 kommentar:

Thea sa...

jeg tenker på deg, caroline-mor
vær sterk

snart er det jo bloggtreff!(vet ikke om jeg får kommet), men uansett... glad i deg