14.7.09

~Morgenmedisin trøtt~

I dag sov jeg helt til kl 14, og var helt kake når jeg sto opp =p
Og legge seg etter og man har tatt morgenmedisin gjør bare at jeg sovner inn i dyp søvn og er dobbelt så trøtt når jeg våkner opp igjen xD
Det er som og våkne opp med hangover av valergan faktisk^^ :p
Ellers i dag har jeg tulsa rundt og gjort på svært lie, sett litt på tv..
Hatt oppfølgning og vært og kjøpt aliminumsfolie,
for jeg skal lage meg marinerte maiskolber i kveld ;D *namnam*
Så har jeg plukka opp kongler sann mamma ikke skal skvette av og klippe dem med gressklipperen, hu sier det smeller sann =p
Så har jeg vært nede hos naboen og babla litt og kosa med dyra =)
Nå sitter jeg og glaner på tv'n IGJEN xD ..for et liv..ohøø..
Internett er fortsatt borte, men tv'n er heldigvis tilbake da vaffal ;)
Så når innlegget for dagene kommer så har jeg skrudd tilbake tiden, så dem kommer på riktig dato sann btw ;O

Nå er det bare 3 dager til bloggtreffet =D *GledeSeg* <3

Ingen kommentarer: