19.7.09

~Ensomt & Tomt~

I dag hadde Thea & Kristine dratt når jeg sto opp =/
Kristine dro videre til Stavanger og Thea tok toget tilbake til Oslo!
Jeg var rastløs helt fra jeg sto opp,
så jeg begynnte og rydde flasker osv, Line hjalp meg <3
Når alle hadde stått opp, så bærte jeg opp madrassene jeg lånte av mamma og dem =)
Tia i dag gikk fort og plutselig var alle dratt hjem :(
Jeg har hatt en kjempe fin helg og jeg kommer til og savne dere alle^^ <3Grunnen til at jeg fløy og gjorde "alt" før dere skulle dra,
var fordi jeg hater og si hade *rødme* =S
Nå er hele leiligheten vaska og rydda, oppvask er borte og jeg er ensom ;)

4 kommentarer:

Ce sa...

Dere er vakre alle sammen...jeg angrer forferdelig på at jeg valgte å bli hjemme :(
Men gleder meg til neste treff (om det blir noe da) :) <3<3<3

Kæpte'n Martine ARR sa...

Dere er en herlig gjeng, alle sammen:)<3
ingen ting å være flau over, er sånn selv:) var virkelig ikke meningen å reise fra deg så tidelig skulle nok ha blitt lengere hos deg<3 men vi må nok ta det igjenn:) Tusetn hjertelig takk ALLESAMMEN, for en fantastisk herlig helg<3

Liljen sa...

Avskjed er aldri gøy :( Iallefall når man vet at det kan bli veldig lenge til neste gang. Men en neste gang, det blir det!!

Kjente det jeg også, når jeg satt på flyet, at det plutselig var tomt - og jeg savnet dere alle sånn plutselig.

liseliten sa...

Jeg hadde det så utrolig gøy den helga!! Alle var fantastiske, og det var kjempegøy å møte deg Caroline!!! You rock :D