5.7.09

~Fyllesjuk~

Ja, overskriften sier vel det meste ;D
Jeg har et hode som jeg er sikker på vil eksplodere -Nesten da vaffal^^ ;)
Jeg er i piss dårlig humør og har rett og slett ikke gjort noen ting i dag..Men i kveld skal jeg koble dvd spilleren til tv'n nede og ha en liten film kveld med meg selv ;D Ble bedt på kino, men er blakk og orka ikke uansett =p
I morgen kommer Heidi og jeg gleder meg :D
Hun ringte meg i sta og spurte om det fantes veier her ute på Valderøya, eller om det var grus veier over alt, og her om dagen spurte hu om det var langt mellom husene, om det var øde lizzom..
Jo!! Så spute hu om det fantes butikker eller annet fantes her ute!!
Jeg ser for meg at hu tror jeg er på en øde øy eller no sannt!! x'D *LOL*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du er NYDELEG!

Amelia sa...

Så skjønn du er når du er fyllesyk :D