1.7.09

~Morro~

I dag sto jeg opp når hjemmesykepleien var her med pillene mine,
hoppa i dusjen og prøvde og våkne, da jeg brått fant ut en ting...
Nemlig at hjemmesykepleien hadde glemt og legge igjen kvelds dosa,
så jeg ringte og dem kom en time senere og det var helt greit =)
Så satt jeg og mormor oss på sykkelen og sykla til ytterland, tror det heter det fordi det er ytterst på øya ;D *kniiis*
Det gikk helt greit og sykle dit, men tilbake var det blitt varmt og da litt tyngre, men det hadde vi bare godt av, deilig var det =) Men sliten :Når vi kom hjem over dro vi i butikken og handla og deretter lo jeg meg skakk ihjel av søskenbarnet mitt som hadde vannkrig med små barna i hagen!! xD
Klar for krig med påfyll av is-kaldt vann i tom flasker :Mohahaha, han tok dem!! :'D & han lyser faenskap :Så gikk jeg til Nina & Laila, vi babla og babla ;D *koselig*
Så farget Nina håret på Laila =D (blonde striper),
Har ikke sett resultatet enda, men det så veldig bra ut^^Nå sitter jeg hos tante og låner internett som vanlig ;)
Skal strax pakke sammen pc'n og komme meg opp til mormor igjen og slække'n før jeg tar kvelden for i dag!
I dag er det bare 17 dager til blogg treffet =D *GledeSeg* <3
Dagens hilsen går til :Håper du har hatt en fin dag vennen, det fortjener du <3

3 kommentarer:

Liljen sa...

*glede seg enda mere*

Kitiinee sa...

*Gleder seg her å* :D
Syntes det er så koselig at du får til å blogge hver dag :D

Eline sa...

Jeg gleder meg også! Wee :D