24.7.09

~~Rotte-Lykke~

I dag har jeg tusla hjemme, er seriøst enda dårligere i dag!! ;(
Nesa renner verre og øya mine er så sinnsykt tørre at det gjør vondt,
sandpapir under øyelokka er den beste forklaringen^^ xD
Off, må le jeg, blir seriøst alltid syk!! xD
Var med og henta mamma på jobb sann jeg fikk kjøpt spagetti,
for når jeg skulle begynne på middagen i dag, så hadde jeg kjøttdeig og dolmio saus, men ikke pasta eller spagetti^^ xD
Så dro vi innom farmor en tur hvor jeg fikk middag,
så spagetti blir i morgen istedet ;D
<3 <3 <3 Så har jeg kosa masse med rottene <3 <3 <3
dem har vært mye ute av buret i dag og er veldig opptatt av og få oppmerksomheten min, krangler litt og lager høyest mulig kose lyder for at jeg skal se på dem!! :'D *søtt*
Dem har sovet under genseren min nå på ettermiddagen og skal få komme ut etter hjemmesykepleien har vært her igjen =D
Så har jeg hatt oppfølgning, vi var og hilsa på kaninene jeg passer og jeg viste fram det kjente skiltet våres ned i gata ;D
I kveld skal jeg se en film, eller det er planen da vaffal^^ ;)
Men først skal jeg skrive fra gamle dagboka mi,
sia jeg ikke har annet og gjøre og legge det ut på "fortids" bloggen når nettet er oppe igjen ;)

2 kommentarer:

Swampoline sa...

kanskje du har fått svineinfluensa?

Caroline sa...

Hahah, den er det mange som kommer med!! xD