30.7.09

~Nye klær~

I dag når jeg våkna var det godt og se at Mormor var her =D
Hun hadde med bursdag gava jeg fikk bestille selv på Ellos :Tunika'n er kjempe fin på, blå t-shorte/tunika og hettejakka klarte jeg ikke holde meg unna ;D Elsker Hette gensere og jakker!! <3
Jeg satt brått med tante Anja til Oslo, hvor jeg møtte Konny,
venninda til mamma =)
Vi skulle shoppe, men jeg fant ikke så mye :/ Men det ble et antrekk da!Kjole fra Gina Tricot, Taits fra voise of aurope og cardigan fra Lindex,
veske er fra ?? hmmm... husker ikke hva den veske butikken het!! xD
Så var vi og spiste på Fridays =D *namnam*
Vi kom opp til santanshaugen kl.22.15 og der slappa vi av og babla ;)
Så ble jeg henta og ble kjørt hjem med 2 gjennomvåte familie medlemmer som måtte stå ute i regnet, under hele Madonna konserten!! xD *LOL*
Mormor sov når jeg kom hjem og strømmen var gått, så stillte inn kjøleskapet og la meg for og sove.. Noe som ikke er lett med en snorkende mormor ;D

Ingen kommentarer: