15.7.09

~Softis~

I dag sto jeg opp etter hjemmesykepleien var her og konsentrerte meg for og holde meg våken rett og slett, og det var faen meg ikke lett i dag!! xD
Men skal prøve og legge meg tideligere i dag^^
I dag har jeg rydda litt unna så det er klart for madrass legging rundt om kring ;D
Resten gjør jeg i morgen =p er så lat om dagen!! xD
Har vært og spist sofis med miljøarbeidertjenesten, det var koselig =)
Så var jeg og prata med naboene en tur når jeg hadde vært oppe hos mamma,
var så selskapsyk, så jeg bare gikk bort og faktisk så sto jeg der i over en time :D
Fortale om bloggtreffet vi skal ha, dem syns det virka kjempe gøy^^
Så drar visst dem bort på ferie i morgen, og jeg fikk oppgave med og passe dem 2 kaninene demmes til ca den 28 juli =D *HoppeAvGlede*
Og til Onsdag skal jeg passe 5 kaniner til og 2 naken-rotter =D *GledeSeg* <3<3<3
Blir så godt og ha noe og gjøre i noen uker framover,
og dyr er jo bare ferie-paradis!! :D
Jeg irriterer meg fortsatt grenseløst over at jeg ikke har internett!!!!!!!! :(
3 dagen uten en eneste kontakt med nettverdenen, det er faktisk jævlig!! xD

Ingen kommentarer: