30.6.09

~30 Juni~

I dag har jeg vært sprek ;D
Gått på signalen med Nina, det er et fjell sann forresten^^
Her er meg på steinen "min", elsker den store stenen <3ja, jeg veit jeg er rød og svett i trynet^^
Det du ser av bakken på bildet, er der vi gikk fra ;)
Her ser dere utsikten og hurtiruta fra toppen :Det var en hard tur, veldig hard for meg som er ute av form!! xD
Men etter mange pustepauser og litt sann gele i beina, kom jeg meg opp,
og jeg er stolt av meg selv nå og er faktisk klar for en ny tur når stølheten som kommer i morgen går over ;D *kniiis*
I begynnelsen av turen, så trodde jeg ærlig talt at jeg ikke kom meg opp,
men jeg var flink og Nina var flinkere som holdt ut med meg ;D
Hu springer jo opp og ned^^ *spreking*
I kveld skal jeg se på tv2 med tante Anja =)
Har dere en fin sommer der ute??? <3
Dagens hilsen går seff til :Håper du har hatt en fin bursdag!! =D

6 kommentarer:

Kathrine sa...

flink du e :D godt med sånne tura iblandt, føle seg mykje bedre med ein gang :)
<3

Kitiinee sa...

Flinke Flinke Flinke Caroline! :D
*Stolt Av* :D <3

Solveig Irene sa...

Så flink som går tur!
Gåturer er egentlig ganske koselig :]
<3

*Lis* sa...

Så flink du er :D
Nydelig utsikt!!
*klemmepåh*

Kæpte'n Martine ARR sa...

Du er flinke<3gåturer som Solveig sier er veldig korselig:D I like it<3

liseliten sa...

Fine bilder. Kjempeherlig å gå på slike turer, godt for kroppen godt for sjelen :)