18.6.09

~18 Juni~

I dag ble jeg vekka av mormor som sa hjemmesykepleien var kommet,
Jeg dro meg opp og somla meg til og finne frem alle pillene & sprøytene jeg hadde med til dem, snakka dialekt og ble litt skuffa over at jeg måtte bytte igjen, fordi hu var fra Oslo ;D
Så ble jeg med mormor & tante Anja til byen, hvor mormor fikk kjøpt seg masse nye fine blomster =)
Så møtte jeg vakre Lisa som jeg har blitt kjent med på nettby <3
Hu er jo bare super skjønn og kjempe kos =)Lisa viste meg hvordan sims 3 funker ;D *endelig*
Etter vært kom også Nina, min eldste & beste bestevenn^^
Vi har vokst opp sammen omtrent og kjenner hverandre godt,
selvom det er evig lang mellom hver gang vi ser hverandre og snakker over hode,
så finner vi hverandre med en gang og babler og ler som alltid <3Vi hang på spar og var kule ;O *kniiis*
Spar er faktisk bare det eneste stedet og "henge" på her ute!! xD
Så var vi innom Nina en tur og jeg fikk se 3 av lillsøstrene hennes,
dem har jo blitt så store!!! :O *søtinger*
Så var vi jo seff på lekeplassen ;D Men nå var det Nina so leka seg :Når vi gikk inn igjen så kom Laila også :D
eldste Lillesøsteren til Nina, hu er ei lita søt bærte!!
Kjempe kos og se henne igjen, hu var seg selv <3
Så var brått kl. 22.30 & Lisa ble henta,
Nina dro hjem, hu skal tidelig på jobb i morgen, Og Laila fulgte med ;)
Jeg så mamma mia filmen med mormor, den likte hu veldig godt =)
Og jeg kosa masse med baby-pus selvfølelig^^Nå er klokka for masse og jeg må få søvn på øyet ..

4 kommentarer:

eseereht sa...

GLER MEJ T Å MØTE DEJ IGJEN! :D MANGE ÅR SIDA:O

Kathrine sa...

aw, så søte :D

Amina Belle sa...

Woho! Du har landa! ;D Når har du tid til meg da frøken? ;D
Vi skal bo oppe i huset til mamma og dem fra mandag av, mamsen og papsen skal på ferie, så vi skal holde styr på søstrene.. :P

Ce sa...

søte pusen :)