9.6.09

~9 Juni~

I dag satt jeg og snakka med Camilla med webcam på msn,
og brått fikk jeg en mld av Kim, jeg hadde en gå date som jeg hadde glemt ;D
Så jeg fikk ordna meg og kom meg på bussen og møtte han,
vi var temmelig utslåtte begge 2 (jeg faster i dag) så det ble ikke så mye gåing, litt rundt omkring på storbyn og fikk shoppa litt,
jeg fant endelig fitness pakken med danse cd'n =D *jippi*
Så i morgen skal jeg prøve meg, har sett på hele og det ser kjempe gøyy ut :D
Så jeg gleder meg faktisk ^^
Så hadde jeg oppfølgning og vi dro og handla pepsi max for og temme sulten min og så da på den cd'n og nå begynner snart frustrerte fruer =) *elsk*
Håper alle har hatt en fin dag <3
Dagens hilsen går til :Som skriver utrolig bra,
du er så utrolig sterk lille venn,
og jeg håper du fortsetter og kjempe =)
Håper også at jeg blir mere kjent med deg,
for du virker som ei fantastisk jente <3

7 kommentarer:

Solveig Irene sa...

Hvorfor faste? :/

Men den fitness dvd'en har jeg og skikkelig lyst på^^ Si ifra hvordan du liker den, da :D

Siri sa...

Tusen takk vennen! Det varmet utrolig, du aner ikke!

Hvorfor faster du?
Stå på selv. Det er spennende og følge med deg- vi blir nok bedre kjent =)

<3<3<3

Ina<3 sa...

Jeg også faster for tiden! :)
Jeg har kanskje stikk motsatt av deg da, jeg MÅ bruke energi, uansett hvortid jeg spiste sist^^

Men, bare ett råd, pepsi max øker matlysten og søthungeret, samtidig som det fucker noe tarmfunksjon :S
Ironisk nok snakket vi om dette på sykehuset i dag...

*Kjempeklem*

Kathrine sa...

Frustrerte fruer er skummelt for tiden :o pass på deg sjølv da, e ikkje alltid bra å fasta veitu!

<3 klemme.
gla i deg snupps!

Ce sa...

Pass på lille venn! Gla i deg vettu! <3

Vi må webcam'e snart igjen! :D hihi <3

eseereht sa...

Søta, pepsi max bare forsterker søtsuget hvis du faster.. bare ett tips ^^

Caroline sa...

syns pepsi max gjorde meg mettere jeg da men ;D