12.6.09

~12 Juni~

I dag har jeg vært hos farmor hele dagen =)
Har spist sveler og greier, og kosa med dyra, da blir alltid formen bra <3

HVEM BLIR MED PÅ MINI-BLOGGTREFF I OSLO TIL TIRSDAG?????
http://kathrinekaardal.blogspot.com kommer til Oslo :D
Ikke alltid ei fra Sogn & Fjordane kommer hele veien hit, så sleng dere på folkens, det blir knall!!!!!! :D :D :D

Dagens hilsen går til :Som jeg ble kjent med på nettby som nå også blogger =)
May Kristine er ei herlig jente,
med en stor fantastisk personlighet <3
Håper du får det bra med deg selv, du fortjener alt godt vennen!!
Du er sterk, fortsatt sann søta <3

7 kommentarer:

Eline sa...

Jeg er med, som sagt ^^ Gleder meg veldig :D

Kathrine sa...

eg og gleda meg! blir kjempe bra! :D

Ce sa...

Jeg vil, men blir kanskje innlagt dagen etter, og jeg har bikkja hjemme den dagen, så det kan bli litt vanskelig og mye stress :(

Men vi tar det igjen Caroline! <3

Kæpte'n Martine ARR sa...

jeg vil så veldig gjærne være med. Men har ingen penger... får dem ikke før den 23. :( UNSKYKLD

lineffs sa...

har sykt lyst ass. men må se det litt ann :/

Kitiinee sa...

Jeg er med! ...vis alt går etter plan. *Pust Kristine, pust..*
... Jeg skal gjøre alt jeg kan for å prøve å ha det så bra som mulig, slik at jeg får bli med!

Anonym sa...

Aaaww!!
Bloggen din er borte fra lista mi, så jeg har ikke fått vært innom på noen dager, og når jeg kom nå så jeg bilde av meg plutselig! :'D
Tuusen takk, skjønning! :)
Du er herlig<3