8.6.09

~8 Juni~

I dag har jeg vært i gamlebyen, det var kos =)
kjøpte med hjemmelaga sjokolade fra mormors kafe til Farmor & Farfar <3
Så spiste jeg middag hos dem og ble med farmor på røngten og vi dro deretter til binders og kjøpte (les:farmor) blekk til skriveren sin =p
SÅ!!!! jeg fikk endelig en mld av expert at jeg kunne kome og VELGE meg en pc, så nå har jeg splitter ny pc og den er det stort minne på,320 MG harddisk og 4 GB internminne og den er super og spille :For det spillet SKAL jeg bare ha samme hva azz!!! ;D
Første spill av alle typer jeg noen gang har hatt lyst på :O
Men det var 500 spenn for det da, så har ikke råd på en stund =S
Men nu er jeg sliten og trøtt, så nattinatt alle sammen <3
Dagens hilsen går til :Som jeg leka med som lita :D
Vi mista kontakten ettersom jeg flytta,
men vi skrev noen brev jeg fortsatt har liggende i minne esken min =p
Men nå har vi fått bra kontakt igjen og jeg ser fram til et godt vennskap <3
Amina er en kjempe god mor til lille Linn Alexis og babyen i magen :')
Når jeg fikk vite hun var gravis i så ung alder ble jeg sjokka,
men tiden har vist at ingen kan få ei like bra mor som Amina søta =)
STOLT AV DEG, og gleder meg sykt til sommeren så jeg får møtt deg igjen :D
*Er gla i deg jeg Amina* <33

5 kommentarer:

Ce sa...

Jeg vil ååå ha data <3
På cdon.com er spillet billigere..100 kr billigere da :P hehe :P <3

Kim sa...

GRATULERER med ny data =) Endelig The Sims 3 nå da ;)

Caroline sa...

inn og se Camilla :D

Kathrine sa...

awh, gøy med ny data :D

liseliten sa...

Grattis med ny pc!!!