2.6.09

~2 Juni~

I dag har jeg vært hos lungelegen og øka allergi tabeletter & astma sprayer for og prøve og forhindre litt av allergien som er så ille nå! =p
Etter det rakk jeg en snar tur hjem og fyllte veska med røyk, sminka meg og dr da ut igjen for og dra på utstilling av GAY KIDS, og det var bare kjempe bra,
ANBEFALES på det sterkeste =) Her er bildene som var temaet, det er barn som nå er voksene homifile og lespiske, dem represterer at homofile barn er akkuratt som andre barn og som alle andre!








Marcus & Kim var med på og få det til og arrangeres i Sarpsborg,
dukene er dem som ordna & bestilte til åpningen :Dem hadde kule buttons der =D
Ole holdt tale og jeg fikk møte kjendis (Kartia Bekkemellem) ;D (ja, jeg rødmer der^^)

En fin dag i dag også, var veldig spennende og høre på talene faktisk,
og det hadde jeg ikke trodd for jeg liker ikke taler nemlig!! ;D

7 kommentarer:

Kathrine sa...

awh, søta!! :-D
bra du har hatt ein fin dag, det fortjene du! Den filmen skal eg skriva opp i håve mitt ;P

Liljen sa...

Aaaw, så søt du da!!!! :D
Godt man ahr slike arrangement, tror jeg!

Kitiinee sa...

Signerer Liljen! :)
<3

liseliten sa...

Så flott!!!

Swampoline sa...

gaykids er helt fantastisk! jeg brenner virkelig for det arrangementet.

eseereht sa...

ooou:D Den utsstillingen vil jeg også se!!:o :D:D:D

Kathrine sa...

hahahah
den filmen faktisk :D