20.6.09

~20 Juni~

I dag sto jeg opp 11.30 og var super treig med og ordne meg!! xD
MEN jeg kom meg ut og møtte Amina <3
Vi "hang" litt på spar før vi gikk opp til lekeplassen,
Her prøver Linn Alexis og komme opp akesklia!! :D *morro*

Hu er jo bare så søt da!! <3 <3 <3
Her er et par bilder fra lekeplassen :
På vei fra lekeplassen møtte vi på mamman og hunden til Linn :Og før vi tok hver vår vei måtte vi jo ta bilde sammen ;DNår jeg kom "hjem" igjen gikk turen rett til Vigra på Emanuels gård,
der var det masse dyr og søskenbarna mine fikk ri på hest :Det var masse dyr der, her er dem div, dette er en rev <3
Syns det er synd og sperre dem inne, men den var så nydelig<3
Dem hadde også Lama, hahah!! xD Den var kul!!!Kaniner :


Dem hadde også geiter, men dem glemte jeg ta bilder av!! xD
Også hester som dere sikkert har skjønnt ;D
Etter vi var der bestemte jeg meg for og dra på fest og hoppa av der,
men nejda, jeg kom til feil hus og folk skulle drikke,
så hadde ikke kommet meg hjem så lot vær ;D
Men jeg var og hilste på en dame som heter Sølvi her i nabolaget,
det var kjempe kos =)
Så kom jeg ned til tante for og låne internett og her sitter jeg og skriver, koser med katta og ser på girl interrupted, i love that movie <3Håper dere har hatt en fin dag alle sammen =)
Unskyld for at jeg ikke får lest og kommentert bloggene deres ='/
JEg koser meg virkelig på ferie, godt og få kommet vekk litt <3
Nå skal jeg tusle opp igjen til mormor og spille litt sims før jeg legger meg til og sove godt etter en lang og slitsom dag ;)

8 kommentarer:

LisA sa...

Er mange fine dyr på Emanuels ja :) var der for et par år siden, tanta og onkelen til sambo bor ikke så langt derfra ^^

Kæpte'n Martine ARR sa...

så søte dyr å det er så søtt å se små barn ri:D
Glad i deg <3

Thea sa...

THEA LIKES KANINNNER

Linn Jeanette sa...

Klemme på<3

eseereht sa...

<3 herlig film av linnis da :D:D hun gir seg ikke på de skliene! :p

KING MIN :D:D:D:

Kitiinee sa...

Mange fine/søte bilder! :D
Hva slags rase er den hunden på første bilde av hund?
Ligner egentlig litt på bikkja mi, bare med myemyemye mer pels o_Ô
Men den hunden var i alle fall bare nydelig <3

Kathrine sa...

nåmmen, søta :D koselig da!

Eline sa...

Den reven var jo bare ubeskrivelig nydelig! *Smelte* Kos deg på ferie, vennen :) Det fortjener du :)