25.6.09

~25 Juni~

I dag har jeg bare daffa hjemme, er i alene humør i dag =p
Men jeg har sovet til kl. 13.45 *digg-bart*
Jeg har grilla maiskolber hos tante igjen =D *namnam*
Rydda og vaska kjøkkenet og stua hennes, menst Ida (søskenbarnet) hjalp til med gangen =D *flinke* Lurer på hvor mye penger jeg får, for det i morgen ;O
Nå er det kveld og jeg sitter i "ny-rensa" stue og glaner på tv!
Irriterer meg fortsatt over kameraet mitt!! xD
Kattungen ble forresten henta av dem nye eierne i dag :'(
Kommer til og savne "pinkie" veldig, noe som jeg allerede gjør..
Men veit han får det godt dit han kom, til venninda til tante <3
Jeg har forresten skrevet innlegg på Blogg-treff bloggen om det lite man kan gjøre hos meg^^ xD

4 kommentarer:

Solveig Irene sa...

Sv: Ojoj, du er smart du! :D Tusen takk!

Og så søt du og kattungen var^^

*Lis* sa...

Søtt bilde kjære <3

stinevt sa...

så søt pusetatt! Men du er enda søtere!

Stor klem <3

Kæpte'n Martine ARR sa...

søteste<3