21.6.09

~21 Juni~

I dag har jeg bare daffa hos tante og fått lest gjennom blogger,
så grilla vi maiskolber, det var sinnsykt godt :D
Så gikk jeg og mormor og besøkte grava til onkel Odd Arne <3
Det er akkuratt 9 mnd i dag siden han gikk bort :'(
Gravsteinen er kjempe fin, med fine blomster er det også :Det var hardt, klarte nesten ikke snakke pga gråten i halsen og av hyperventileringa ble jeg svimmel og kvalm.. Tanker på og gå på døde mennesker skremmer meg, at onkel er død skremmer meg og det gjør mest vondt.. Har ikke kjent på det på lenge,
så ja, det var veldig sterke inntrykk på godt og vondt!
Så var jeg innom søsteren til mormor, det var koselig =)
Nå er jeg sliten, og har ikke mer og fortelle, MEN!!!
Jeg stjal denne fra Thea, for den var gøyy ;D

ET BILDE..

Ett bilde av en du savner veldig :Ett bilde av deg på bursdagen din :Ett bilde av deg med tilgjort ansikt :Et bilde der du virkelig er deg selv :
Ett bilde av deg i ett liv som er over, men som du skullle ønske forsatt eksisterte :Ett bilde av deg i ett liv som er over, og du takker gudene for det :Ett bilde av barnet inni deg :Ett bilde som får deg til å smile :Ett bilde som får deg til å le :Ett bilde som får deg til å gråte :
Ett bilde med noen du er glad i :Ett bilde som beskriver deg :
Tilslutt:
Ett bilde som viser hvordan du facer utfordringer :
Og dessuten sender jeg den videre som en utfordring og ber flere sende den videre til 5 stk, Jeg sender den videre til :
KRISTINE, IRIS, LINN THERESE, KARIANNE & TORA =)

7 kommentarer:

Solveig Irene sa...

Så trist med onkelen din :/ Han var jo ikke gammel en gang. Håper det går bra med deg<3
Når det gjelder det å gå på døde mennesker, så har jeg samme "problemet" som deg. Det føles helt forjævlig å gå og tråkke på menneskene, så respektløst liksom. Pleier alltid å gå rundt og på kantene, jeg. Men egentlig er det vel ikke noe galt med deg, selv om det kan føles sånn.

Også må jeg bare si.. det antrekket du hadde på bildet fra bursdagen din var dritfint! :D

Eline sa...

Jeg er også redd for å gå over døde mennesker. Jeg pleide alltid å si "unnskyld unnskyld unnskyld" hver gang jeg måtte gå over en grav da jeg var liten. Helst gikk jeg rundt.

*Klemme på*

Kitiinee sa...

Jeg pleier aldri gå på kirkegårder jeg... jeg takler det ikke. eller retter sakt, det er EN kirkgård jeg ikke takler gå på... men vis jeg går på kirkegårder, så går jeg kun der det er grus/vei...

Tar i mot utfordringen! <3 :)

Thea sa...

så fint av deg å lage utfordring!

liseliten sa...

Den bildegreia er så moro :) Jeg måtte faktisk le jeg også, av det bildet du ler av :) Søtis!

Anonym sa...

Hei Caroline :) Vekkje om du huska mej. Men når ej sei Volda, Studentbarnehagen, Heltne Grendaskule og sudentblokkene....ringe det ei bjelle då? :)

Caroline sa...

Selvfølgelig huska ei dej Mailinn, kjempe kos og høre fra dej!! :D <33