28.6.09

~28 Juni~

I dag satt jeg i pysjen og gjorde ingen ting til klokka var 18.15,
før jeg fant ut at det var på tide og hoppe i dusjen ;)
Når jeg var ferdig og ordne meg litt sykla jeg til Amina en tur,
der var også Linn Therese, vi så en drit bra film som het number 23 =DNå er jeg hjemme igjen, med sykkel tilbake =p
Mormor sin sykkel er no shiiit, giret er ødelagt,
så sykkelen sykler bare i 1 gir!!! xD
så jeg trør veldig mye unødvendig for og komme framover ;D *kniiis*
Nå skal jeg snart ta kvelden brått, er så sliten i dag..
Men forresten!!!! :O Jeg våknet opp med bart i dag!!!! :O

6 kommentarer:

R sa...

Svar på spørsmål: Jeg tror håret blir litt sånn nøttebrunt eller noe neste gang, fordi jeg ønsker å få fint og "normalt" hår igjen, og jeg er mørk blond, så det blir nok en fin overgang. Kan ikke bleike, fordi håret er så slitt! ><

Hihi, bartebildet ser morsomt ut :)

Anonym sa...

Hei vennen<3
Du er så god! Jeg syns det er så koselig å lese på bloggen din, du er så ekte og deg selv. :)
Og de cam-bildene dine får meg i bedre humør, de er morsomme:P

Håper du har sovet godt i natt, og at du får en fin dag!
Klem<3

Kathrine sa...

hhahahahhah, søta:D du kler bart og du :P

Kathrine sa...

hhahahahhah, søta:D du kler bart og du :P

Liljen sa...

Hihi, du er så skjønn.. Sorry at det har vært lite å høre fra meg, har rett og slett ikke orka stort med PC og greier i dette fine været.

Men nå er det bare 17 dager til jeg kommer nedover :D

liseliten sa...

Haha du er så morsom, digger deg :) Ja, den filmen er kjempebra!!