11.6.09

~11 Juni~

I dag satt jeg og daffa i pysjen til langt på dag,
brått ringte det på døra og jeg ble henta visstnok =p
Hadde glemt jeg hadde samtale med psy.sykepleier i dag,
men kasta på meg hettegenser og joggebukser og kom meg dit,
det var en helt ok samtale, "H" er veldig grei og snakke med om alt =)
Så var jeg og handla, prøvde meg på sims, som jeg ikke får til!!!!! :(
Må nok lese kjedelige bruksamvisningen ;D
Så har jeg sotte overalt på nettet og nerda,
men nå skal jeg lage mat =p har dere hatt en fin dag??
Dagens hilsen går til :Som er fra hjem øya mi =)
Linn er ei flott jente som jeg egentlig ikke har kjent fra før,
men nå i det siste har jeg blitt det,
og jeg blir bare mer & mer gla i denne jenta <3
Linn, du er faktisk fantastisk og jeg gleder meg til og møte deg i sommer!

6 kommentarer:

Kathrine sa...

bruksanvisning er det mest kjedelige det går an å lese! men du får det nok til :D

Ce sa...

Bruksanvisning til sims?? O.o Jeg trengte ikke det til 1'ern og 2'ern (har begge)! Hmm..kanskje skaffe meg 3'ern å? Hehe..nei jeg blir avhengig :P Tihi <3<3<3

Eline sa...

Får heller ikke til The Sims 3, Men det er forid jeg trenger mer Ram :P Haha... Nesten så jeg burde latt være å skaffe det for jeg blir så avhengig av sånne spill :P

Swampoline sa...

jeg har knapt vært ute de siste dagene pga thesims3, jeg sliter fælt med bivirnkingene av det ;P thihi

inat sa...

Sendte deg en mail med kontonr, kan du sende meg en mail når du har satt inn penger?

Ina<3 sa...

Glemme avtaler er heelt fremmed for meg^^ - NAT! :P

Håper du får til sims etterhvert:)
Loveings<3