26.6.09

~26 Juni~

I dag daffa jeg rundt hjemme og satt i pysjen alt for lenge!! xD
På kvelden ble det på med sminke, bort til Nina, og ned til båten =)
Derfra gikk turen til Ålesund for og se Slinningbålet, vi plaserte oss på et fint berg, hvor vi grilla, drakk litt alkohol og hadde det kjempe koselig, vaffal jeg ;D
På veien til der vi skulle sitte, så vi store bålet, før det var tent på da :Gutta på båten ;)Folket :Jeg holdt ei krabbe!! :O hahah, må innrømme at den er død da men!! xDStein Arne i solnedgangen, med øllet godt planta i hånden ;)Hele den gjengen er kjempe morro og være med, koselige alle sammen <3
Jeg fannt forresten ut i dag at jeg bør drikke alkohol oftere,
for og bli litt mer en brisen av bare 6 rusbrus, det er flaut!! xD
Så ble da kl. 22.00 og bålet ble tent opp, vi pakka sammen og gikk i båten og kjørte den helt inntil bålet, så vi fikk se det skikkelig, det var gøy =D
Her er Prossesen gjennom brenning av Santansbål på Sunnmøre ;)Det var en kjempe fin dag, litt båtskrekk på båten til, men hjem var det bare deilig, og jeg kunne sotti på en båt i evigheter.. vaffal med alkohol ;D

3 kommentarer:

Kathrine sa...

fint du hadde ein fin dag <3

Maria sa...

Ja, fint at du har hatt en bra dag Caroline! :)

Amelia sa...

Hei Caroline <3

Har sitti og lest igjennom bloggen din for de siste ukene nå. MANGE fine bilder og noen triste. Veldig fasinerende st.hans bål :D Det ser ut som du finner på masse gøy og det er alltid like koselig og se i bloggen din, med bilder og alt. Siden det er så mye fint vær så må jeg bare få si at det er derfor jeg ikke er så mye tilstede for tiden. Men jeg leser i rykk og napp - og kommenterer innimellom.

Stor sommer klem <3