5.6.09

~5 Juni~

Venninda mi er mye bedre nå, fortsatt innlagt, noe jeg syns er bra (sorry),
Men det er tryggest og det tror jeg innerst inne du er enig i ;)
hun er klar for og ta imot hjelp og jeg er så stolt av henne,
vit det vennen <3 <3 <3 LOVE JU "M" <3 <3 <3I dag har jeg bare vært hjemme,
hjemmesykepleien kom ikke før 12.30 og det var så DIGG!!! :D
Gikk en bitteliten tur med primæren min og hunden hannes men klarte nesten ikke og gå, tror jeg har fått betendelse i venstre kne, for det er kjempe opphåvent og vondt, det "knitrer" når jeg trykker på det, akkuratt som det er veske inni der lizzom.. Det kan hende det bare er leddgikta som brått kjennes igjen (?) ikke veit jeg, men vondt er det vaffal!! =p
Men det kom da ikke som noen bombe at når jeg har vært bra så lenge fysisk at det måtte komme noe!! xD er det noen som får det fysisk, så¨er det meg!! ;D
Nå sitter jeg og hører på katta mi som snorker,
hadde ønska katter kunne snytre seg^^
Nå skal jeg se CSI og kose meg resten av kvelden, bye, bye <3

6 kommentarer:

inat sa...

Bra hun er innlagt nå da.. Etter hva jeg leste i forrige innlegg. Må hilse henne god bedring selv om jeg ikke vet hvem det er.

Uff, betennelse? Ikke bra! Håper det går fort bort!

Ina<3 sa...

Hils venninnen din å si god bedring!
Når jeg hører andre er innlagt, blir jeg egentlig litt glad, for jeg vet hvor bra det er liksom - og hvor mye bedre man kan bli av det:)

Men kneet ditt høres ikke bra ut=/ Håper det går over!!! :)

Klem<3

*Lis* sa...

*blåsepå benet ditt* <3 God helg =)

Kathrine sa...

Bra ho får hjelp! :)
Kos deg vidre i kveld baby <3

Kim sa...

Virker som du har hat en okey dag hvertfall vennen :) Og i morra skal vi koooose vors ;D '

KLEEEEM <3

Siri sa...

Viker som du er en utrolig god venninne å ha. Det er godt hun før hjelp, så vet du at du har gjort hva du kan for henne væffal!
Stå på selv også!
Klemmer <3<3<3