27.6.09

~27 Juni~

I dag har jeg hatt jævlig vondt i hue og bare sotti for meg selv,
Men 17.40 dro tante på jobb og jeg har passa søskenbarna =)
Det har gått helt greit^^ Vi lagde taco til middag og en film som het (?) de 12 dansende prinsesser (?) og spiste masser av godteri og drakk brus :)
Nå er da begge i seng, med litt vel offing, litt grining og bæring ned til badet og opp i seng med Odin,m Ida la seg med en gang, flinke pia <3
Hun har vært herlig og ha med og gjøre i hele dag faktisk ^^ =)
Nå er jeg sliten i kroppen, jeg kaldsvetter faktisk :/

4 kommentarer:

Unknown sa...

åh, så nydelig du er <3
skulle bare si at jeg virkelig setter pris på at du kommenterer i bloggen min ;)
du er ei flott jente!!
klem :)

Kathrine sa...

stakkar gulle<3
fin du e!

Thea sa...

ntå vennen... du må ikke slite deg helt ut!
jeg synes du er så flink til å blogge om hver dag.... jege r dålig på å kommentere, men tenker masse på deg

loads of love

Ina<3 sa...

Synes det er snilt gjort å passe søskenbarna sine så mye som du gjør, Caroline. Tipper dem elsker å være med deg! :)

Også så fin å brun du er blitt, om bildet er nytt?!:P

Loveings<3