24.6.09

~24 Juni~

I går kveld møtte jeg ikke Lizbeth, det blei for sent =p

I dag har jeg tusla litt hjemme og vært i koselig 1års dag =D
Fikk gode kaker, gele & sjokoladepudding^^
Her er noen bilder av 1 års dagen til Linn Alexis <3Her er Linn Alexis med sin mamma Amina^^
Og her er hun med tanta si Margit på ake-sklia hun fikk i bursdags gave =)Her er Amina, Linn-Alexis, Edith & Margit, søstrene hennes <3Her leker Linn Therese med Linn-Alexis,
dem var jo bare så morsomme og se på da =DEtter det, senere på kvelden, var jeg og spiste god pizza hos tante,
før jeg møtte søteste Lizbeht & Linn =D
Liz hadde med seg vakreste hunden sin Troika <3
Her er noen bilder jeg tok av dem, se så søte dem er a =D
Linn & Lizbeht^^
Dem fikk grønne drops av meg, derav grønn tunge ;DBorte, titt,titt ;D hahah, Linn likte ikke å bli tatt bilde av :Lizbeht & Troika <3 *nydligste*Og et søtt alene bilde av Troika må jeg da ha ;D <3
(Linn som tok det, etter mine mange mislykka forsøk)!Rett etter bildet ble tatt, så jeg en edderkopp og blei da sremt!!!
Så kameraet mitt fikk seg en smell i bakken når jeg reiste meg opp,
siden det lå i fanget mitt!!!!! :( Sjermen knuste jo selvfølgelig..
Så det blir dårlig med bilder framover, kansje noen dårlige mobilbilder!

2 kommentarer:

Kitiinee sa...

Aww ^^ Mange fine bilder! :D
Koselig å høre at du har det fint der oppe (borte?)!

Dumt det med kamraet da :/

<3 Klemme!

Kathrine sa...

fine bilde søta :D

edderkopp er æsj!