29.6.09

~29 Juni~

I dag var det glovarmt når jeg sto opp, så satt jeg på verandaen ei god stund <3
Senere dro jeg ut med Nina og handla inn kattemat og div for mormor =)
Når jeg kom hjem satt jeg meg ute sammen med tante i sola,
da kom Ingeborg (søstra til mormor) Karen (søskenbarn til mamma?) og lille Mariell (dattra til Karen) en tur for og hente noen klær mamma hadde endt ned hit =) Marell var bare nydelig med gamle kjolen til Josefine <3
Tenk at det er så lenge siden hu brukte den!! Jeg husker det som i går :pJeg blei med dem opp igjen til Ingeborg & lekte med Nicko <3Han veier 65 kg og er sykt sterk!! Vi holdt en sann hundeeke i hver vår ende, jeg lente meg bak over med hele tygda mi, og han dro til han velta meg fram over, når jeg lente meg bakover altså!!! ;O
Etter det tusla jeg hjem og så kom Nina, Jeg begynte på pizzaen jeg skulle begynt tideligere på, for den tok veldig lengre tid en jeg hadde trodd, Men Nina var snill og hjalp meg litt =)
Nina var sliten og tusla hjem til Stein Arne (typen hennes) ;)
Det ble en velykka pizza må jeg stolt si ;D *namnam* <33
Så har jeg og mormor glana på tv og prata mye, det er kos hos snille mormor <3 Og nå nettopp kom det den fine regnbua :den synes ikke så godt med mobil kamraet mitt da men^^ xD
Det har tordna og lyna som faen, og det begynte brått og blåse og regne,
så vi måtte ut og ta inn allt tinga på verandaen osv,
sann det ikke blåser vekk =p
Men blir godt med litt sannt vær, siden det er den varmeste sommeren på sunnmøre på mange år ;D Litt for varmt for min del^^
Åjada, her klager man av varmen, akkuratt som kulda!! Sære Nordmenn!! xD
Simmene mine har fått seg gullfisk og ser ut som bolere siden jeg trener dem så hardt,og jo, dem har nemlig hatt sex for første gang tenk^^
*LER* kjeder Caroline seg nå?? JA!!!!! xD

4 kommentarer:

Solveig Irene sa...

Ja, er kjempemange som klager over varmen. Synes det er deeeeilig jeg! : D

Cilla sa...

god sommer:D

Kathrine sa...

godt med varme daa :D:D

liseliten sa...

Min hund heter også Niko! :D Ikke hørt noen som har samme navnet :)