1.6.09

~1 Juni~

I dag har jeg vært på stranda med familien, sola meg =)
Etter vi var der dri vi på nordby senteret (svergie) og kjøpte bil og jeg hadde ikke med langerma genser,
så JEG viste meg offentlig med arrete armer for første gang på 4-5 år :O
Skal ærlig innrømme det var veldig ubehagelig og jeg titta etter blikk fra andre konstant, men ingen titta på meg som jeg kunne se vaffal =)
Farfar sa til meg : nå har armene dine blitt fine, Da ble jeg glad <3
Etter det var jeg og Tina med miljøarbeidertjenesten og bada,
det var drit digg!! :D
Det var mitt første bad på 2år faktisk =pDet var kaldt med en gang, men så var det bare sykt digg!!
Ville ikke opp igjen jeg da men ^^ xD
Etter en dag som dette, føler jeg meg stolt =)
Dagens hilsen går til :Som er en av de vakraste vennene på jord <3
Maria er en jeg stoler fullt og holdent på, tror jeg kan si alt til deg!
Du er ei fantastisk pie og jeg gleder meg sann til og møtes!! =D
Kjempe gla i deg Maria <3

15 kommentarer:

Tonje sa...

weeee du har bada :D
det har jeg lyst å..

*Lis* sa...

Du er sterk som tørr å gå uten langerma.. Stolt av deg, søte <3
gla ii<3

Ce sa...

Tøffe jenta!! <3 <3 <3

Kitiinee sa...

Stolt av deg jeg! <3

Get Lucky sa...

Gratulerer med første bad på to år. (:

Solveig Irene sa...

Du har virkelig grunn te å føle deg stolt!
Kjempebra at du klarte det :D
<3

Maria sa...

søta, tusen takk. <3
stolt av deg.
kjempe glad i deg også.

Maria sa...

søta, tusen takk. <3
stolt av deg.
kjempe glad i deg også.

Kathrine sa...

awh, morro å bada :-D
<3

Martine sa...

Så tøff du er<3
å kos å få bada da:D
savner deg snuppa, og jeg å Line har lagt en plan for en dag i somme, kommer til å srkvie om det i bloggen i kveld:) Klemmer<3

eseereht sa...

du er saå tøff! beundrer deg!:)

R sa...

Jeg blir så glad når jeg leser i bloggen din hvor mye bra du har gjort i dag! Du er modig! <3

Ina<3 sa...

Du har all grunn til å være stolt av deg selv, Caroline! :D
Ser jo ut som du har hatt en suuper dag, savner selv å bade^^

Og, jeg har syke problemer med å kommentere blogger - og lese - fordi dataen min er knekk og klikker som regel. Men nå gikk det:P

Klem <3

Caroline sa...

takk alle sammen <3

liseliten sa...

Bada allerede :D Herlig!! Stolt av at du gikk i korterma!